Status van de bestelling

Na het afronden van je bestelling is het tijd om uit te kijken naar de daadwerkelijke levering. Wij begrijpen dat je uitkijkt naar het moment van uitpakken, daarom houden we je op de hoogte van alle stappen in het bezorgproces. Je ontvangt van ons een e-mail iedere keer dat er een nieuwe stap plaatsvindt; vanaf het verwerken van je order tot het uiteindelijke verzenden van je bestelling. Hierdoor ben jij altijd volledig op de hoogte van de status van jouw bestelling.

 

Orderbevestiging

Je ontvangt een orderbevestiging via e-mail direct als wij je bestelling ontvangen hebben. Je leest in deze mail ter bevestiging alle bestelinformatie. Wat nou als je geen e-mail hebt gekregen? Ten eerste is het verstandig om je spam-map te checken. Staat de mail daar ook niet in dan vragen we je zo spoedig mogelijk contact op te nemen.

Betalingsbevestiging

Je krijgt ook een e-mail als bevestiging zodra wij de betaling van jouw order ontvangen hebben. De factuur verzenden wij als bijlage mee in deze mail. Als je kiest voor vooruitbetalen dan ontvang je een bevestiging van je betaling na 2 tot 3 werkdagen.

Verzendbevestiging

Je krijgt een verzendbevestiging per mail met daarin de pakketcode zodra wij je bestelling hebben verzonden. Aan de hand van deze code kun je precies zien waar je bestelling zich bevindt in het bezorgproces. Dit doe je op de webpagina van de vervoerder.

Categories: Klantenservice Bestellen